Bangkok!

Nu har vi alla samlats i Bangkok innan den slutliga hemfärden. Vi har superfina rum och en riktigt najs frukostbuffé. Det gäller att steka på innan vår sysselsättning på pappret övergår från studenter till arbetslösa:P (och dit är det ju inte särskilt långt..). SÅ vad gör tio tjejor med två dagar i Bangkok? tjaaa.. om jag säger så här, efter åtta timmars shopping värkte det i fötterna något så fruktansvärt. Såå.. jag och Pernilla tog en timmas fotmassage inkluderat nacke och axlar - niiiiice. Imorgon blir det nog lite mer shopping och poolhäng på taket innan vi påbörjar den underbara tolvtimmarsfärden. Resan hit var nästintill konstant turbulent så nu hoppas jag att vi har fått vår dos av det.   

Klockan egentligen mitt i natten på Nya Zeeland så kroppen säger sov. Godnatt alla. //emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0